În sfârșit o poveste inedită despre turismul din Bistrița-Năsăud! JOS PĂLĂRIA pentru „Povestea Vinului în Mocănița Transilvaniei”

De aproape 30 de ani auzim povești despre investiții în turism, despre drumuri ce leagă zone care au o poveste, dar pe care nimeni nu o spune, despre inițiative uitate în sertarele campaniilor electorale, toate spuse doar ca să atragă atenția, nicidecum intenția.

Totuși, dincolo de potențialul enorm pe care Bistrița-Năsăud îl are prin prisma faptului că are în limitele sale de județ încastrată povestea lui Dracula, subiect neexploatat din motive care încep în cancelarii private și se termină în altarele bisericești, iată că s-a găsit o poveste inedită, originală și cu un potențial enorm: „Povestea Vinului în Mocanița Transilvaniei”!

Ideea de turism viticol a mai fost atinsă și discutată în materialele prezentate în stiridebistrita.ro, aceasta fiind una dintre marile șanse ale județului și implicit ale municipiului de a renaște sau chiar de a se naște turistic sub o altă formă. Avem șapte crame care au crescut frumos și foarte bine în ultima perioadă: Jelna, Lechburg, Liliac, Zaig, Harșian, Valea Ascunsă și Vie-Vin, toate intrate într-un parcurs ascendent din toate punctele de vedere.

Reunirea acestora într-un traseu turistic în care este „implicat” un alt element atrăgător de turiști - mocănița - este cel mai bun proiect turistic din acest județ de la construirea Hotelului-Castel Dracula la Tihuța!

Chiar dacă acest material vine să dea Jos Pălăria inițiatorilor acestui proiect, ADI Turism (CJ), Asociația Mocănța Transilvaniei și primăriile Lechința, Teaca și Cetate, nu putem să nu remarcăm faptul că președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud - Emil Radu Moldovan - cel care la finalul postării de pe facebook în care ne prezintă acest proiect face mențiunea „Promovăm Bistrița-Năsăud” și „Dezvoltăm Turismul” (cu haștagurile de rigoare), dorește promovarea doar pentru o anumită parte a presei.

Ciudat este și faptul că pentru anumite întâlniri media sau conferințe de presă în care ne batem cu cărămida în piept se vor confirmări telefonice, pe lângă invitațiile pe mail sau sms.

Noi îl înțelegem că nu ne-a chemat, noi nu scriem cu facturier!

Adauga comentariu