NAVICELLA, vinul iconic al Cramei Jelna, în TOP 5 „High End” – vinuri reprezentative din România!

Despre performațele Cramei Jelna au început să vorbească, ce-i drept, pe la colțuri, mulți iubitori ai vinurilor din țară și din lume. Fiind vorba de o cramă tânără care deja a acumulat o tolbă de medalii naționale și internaționale, orgoliile „bătrânilor” creatori de vinuri sunt atinse destul de violent.

Ca orice cramă care se respectă, Crama Jelna are deja un vin iconic, o carte de vizită în lumea selectă a vinurilor. Este vorba de Navicella, o creație marca Darius Pripon, licoarea „best of the best” din strugurii care ce coc pe dealurile din preajma Bistriței.

Navicella este 85% Pinot Noir, 9% Carbernet Sauvignon și 6% Merlot, vin pe care Pripon pe care l-a maturat cu rigoare timp de 14 luni în barrique-uri de stejar transilvănean și apoi în sticlă preț de 8 luni.

Tastevin – Gustul vinurilor românești, a alcătuit un top al vinurilor iconice, clasificate în categoria HIGH END. Cu o mândrie pe care o înțelegem, Crama Jelna face cunoscut următorul anunț, pe pagina proprie de facebook:

„Fiecare vin este expresia muncii și imaginației winemaker-ului în colaborare cu restul echipei: de la viticultor până la magazinier. Faptul că vinul nostru iconic, Navicella, vârful de lancie a pătruns topul celor mai bune vinuri românești din categoria HIGH END, încă de la prima sticlă ieșită pe piață, nu poate decât să ne bucure. Suntem convinși că, odată cu trecerea timpului, maturitatea acestuia se va resimți în ascensiunea pe care și-a croit-o”.

Ei bine, Navicella de Jelna se află pe lista scurtă a celor mai apreciate vinuri iconice din România:

Navicella se înscrie astfel în gama de top a vinurilor românești, alături de nume „grele” din această industie, cum ar fi Crama Ceptura, Drăgășani sau Oprișor, ceea ce este de salutat!

Însă toată această poveste a Navicellei de Jelna, pe lângă talentul și măestria lui Pripon, trebuia transpusă profesionist, foarte profesionist, în „etichetă”, iar aici nu vorbim doar de bucățica de hârtie de pe o sticlă, ci despre întreg conceptul. Pentru acest segment extrem de important din totul unitar denumit Navicella s-a inventat Transilvania Print, o echipă de minți iscusite conduse cu modestia-i caracteristică de artistocratul brandingului bistrițean, Marin Ecedi.

 

Adauga comentariu