Intrările în județ vor fi flancate de noi însemne: Poarta Transilvaniei – un simbol ce se va materializa inclusiv pe Via Transilvanica

Intrările în județul Bistrița-Năsăud vor avea, în viitorul apropiat, noi însemne care să sublinieze intrarea pe un tărâm ce se dorește a fi de poveste: Poarta Transilvaniei, noul logo al brandului de județ, se va coborî din planșa arhitecților pe drumuri, evident sub forma unei porți.

„Poarta Transilvaniei” este un concept care dorește să definească județul Bistrița-Năsăud din mai multe perspective, astfel că, cei care au realizat acest brand vor traduce simbolistica în practică și vor construi efectiv niște porți care se vor monta pe drumurile județene, la intrările în județ, dar și în alte locații.

Chiar dacă ideea de poartă vine de la vecinii din nord, maramureșenii fiind vestiți pentru această simbolistică, poarta este elementul care definește o graniță și în spatele căreia se regăsește acel ceva unic, tipic pentru zonă, specific „bătăturii” în care ai intrat.

„În acest moment sunt în lucru aceste porți, mâine (n.r. – 9 februarie) vom merge împreună cu domnul președinte Radu Moldovan să vedem cum se lucrează pe schițe. Avem alături și pe Alin Ușeriu de la Tășuleasa căci vrem să punem aceste porți și pe Via Transilvanica, împreună fiind cele mai importante proiecte și branduri care pornesc de aici, de la noi din județ”, a declarat Mihaela Ivan, purtătorul de cuvânt al Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, inițiatorul proiectului „Poarta Transilvaniei”.

În acest moment, la intrările în județ sunt amplasate alte semne de identificare, „ochiul din pana de păun” fiind ales în urmă cu cinci ani în urma unui concurs de proiecte și va fi înlocuit cu aceste porți ca urmare a „rebrenduirii”, cea ce în lumea marketingului este un lucru obișnuit.

Aceste porți, simboluri ale noului brand de județ, vor fi instalate și pe principalele rute turistice sau de interes din județ, cum ar fi în zona Colibița, pe drumul de pe Stâmba precum și în alte locații.

Adauga comentariu