Birocrația învinge tehnologia: în Primăria Bistrița se preferă HÂRTIA în detrimentul mail-ului și al comunicării virtuale! „Investiție” de peste 10.000 de euro în... hârtie de imprimată și copiator

Tare am fi vrut să publicăm o știre legată de simplificarea modului de lucru în Primăria Bistrița, sau de o „revoluție” tehnologică în această instituție, prin care să dăm un „jos pălăria” pentru implementarea vreunui sistem modern de comunicare în interiorul acestei „uzine” bugetare.

Să fim șocați de anumite măsuri legate de funcționărașii care plimbă hârtii, multe hârtii, pe holurile Primăriei, dintr-un birou în altul! Sau să fim anunțați, chiar de către un personaj care pozează (la propriu) într-un gospodar reformator, că circuitul documentelor în această institiuție s-a simplificat, că nu mai e nevoie de maculatură la nivel de tonă și că (macar) 50% din totalul activităților care implică o comunicare se va realiza exclusiv electronic.

Dar nu a fost să fie așa, din contră, Primăria municipiului Bistrița achiziționează la data de 4 iunie prin încredințare directă hârtie! Foartă multă hârtie! De imprimantă, de copiator, de ciorne, de desen, A4, A3, groasă, subțire, carton, etc.!

Valoarea achiziției ofertantului S.C. Tudor S.R.L. din Bistrița este de 50.435,65 lei fără TVA și conține 14 topuri de hârtie A4 color de tip carton, 103 topuri de hârtie A3 și alte 4.375 de topuri de hârtie A4!

(click pe foto pentru imaginea completă)

Într-o instituție normală la cap circuitul documentelor se face via e-mail sau conform unei aplicații proprii interne. Se poate folosi foarte ușor Messengerul, Whatsapp-ul sau alte rețele uzuale, fără costuri și fără consum inutil de hârtie, dar așa s-ar pierde din numărul de soldați perfecți instuiți pe holurile Primăriei.

Primăria municipiului Bistrița are peste 800 de angajați, fiind al treilea angajator major din județ după Leoni și Spitalul Județean de Urgențe (Consilul Județean).

Adauga comentariu