Atacă și scufundă: Ioan Turc vorbește de gogoși PSD dar se gândește la anchete: Unde este milionul de euro cheltuit pentru un ștrand nefuncțional?

În plină campanie  electorală pentru a afla cine este contracandidatul lui Klaus Iohannis în turul al doilea de scrutin, liberalii bistrițeni vin cu mesaje cât se poate de dure la adresa PSD. Cert, Ioan Turc, liderul PNL Bistrița-Năsăud, după ce a dat mesaje tipice campaniei prezidențiale și de susținere pentru Guvernul Orban, a intrat în cea mai perfectă logică de campanile pentru alegerile locale, atacurile sale vizându-i pe Radu Moldovan, șeful PSD BN,  deputatul  Daniel Suciu, viceprimarul Cristian Niculae , mai puțin încă primarul Ovidiu Crețu.

Turc consideră că Radu Moldovan, Daniel Suciu, Ovidiu Creţu și vicele Niculae încercă să vândă  gogoşi sleiţi bistriţenilor, aceiași gogoşi pe care, din nefericire, au reuşit să-i vândă şi în 2008, şi în 2012, şi în 2016: ” În 2008, PSD ne-a spus că vom avea în Cocoş o mega zonă de agrement, în 2012 ne-au arătat şi nişte desene, în 2016 ne-au arătat şi mai multe desene, iar acum ne-au arătat foarte multe desene. Din cotarca de gogoşi pe care PSD ni le-a vândut, o gogoaşă am primit-o, ne costă 10 milioane euro şi se numeşte pârtie de schi”.

Ioan Turc crede că PSD are un mega tupeu să vină după 12 ani de guvernare locală și șapte ani la cârma județului, și să spui că doar acum se pot semna niște contracte de investiții a căror finanțare nu este garantată de nimeni: ”Cred că e nevoie de enorm de mult tupeu ca după 12 ani la guvernarea Bistriţei, după şapte ani la conducerea Consiliului Judeţean, la guvernarea ţării, după ce propriul guvern a fost demis prin moţiune de cenzură – PSD nu se mai află la guvernare – să vii şi să semnezi contracte pentru investiţii în zona Cocoş”, a punctat Turc.

De asemenea, Ioan Turc s-a adresat direct președintelui Consiliului Județean și șefului PSD BN, Radu Moldovan: „Oamenii vă cunosc, ştiu ce aţi făcut. Nu mai încercaţi să-i păcăliţi prin artificii de speţă joasă. Să nu cumva să veniţi cu bani de acasă, pentru că această bătaie de joc s-ar putea să aibă consecinţe”

În ceea ce privește municipiul Bistrița, Ioan Turc revine cu întrebarea sa legată de ștrandul municipal: Unde a dispărut 1.000.000 de euro?

” PSD a tocat un milion de euro pentru ştrandul municipal  fără a prezenta un deviz de lucrări, în condiţiile în care în bazin poţi să pui bere la rece, în condițiile în care acolo nu s-a prea făcut mare lucru”, susține Ioan Turc.

Reamintim că: 1.000.000 de euro pentru aproape nimic!

Povestea Ștrandului Minicipal este una simplă și scurtă. În urmă cu doi ani s-a dat în folosință această utilitate publică după o reabilitare a fostei locații construite în anii 70. Nu s-a schimbat mare lucru, au fost vopsite bazinele și tribunele, s-au amenajat niște alei și s-a tuns iarba. S-a dat în folosință destul de târziu în vara respectivă.

 

În anul următor, respectiv 2018, povestea se repetă, căci au fost necesare „mici retușuri” cauzate de vopseaua deja cojită. Se intră în sezon cu întâriere, din nou. Anul 2019 nu vine cu absolut nimic nou din ceea ce deja se anticipa: sunt necesare „alte retușuri” din cauza aceleiași probleme, recte vopseaua! Start de sezon ratat și acum.

 

Municipalitatea spune că aceste lucrări sunt în garanție și că se fac exclusiv pe cheltuiala constructorului, Record SRL, care a folosit inițial materiale de proastă calitate. Garanția însă expiră anul viitor, iar o schimbare de paradigmă în acest sens nu se întrevede, deci, din 2020 Primăria va suporta „retușurile”.

 

O mare bâlbă continuă pentru un mic petic de apă! Un bazin mare și unul pentru copii, insuficient pentru ceea ce ar avea nevoie Bistrița! Faptul că Ștrandul Municipal este în acest moment un fiasco ne-o spun inclusiv cifrele anului trecut. În cele două luni de funcționare s-au vândut 22.638 de bilete și s-au încasat 97.476 lei. 22 de mii de bilete într-un oraș de peste 70.000 de locuitori?! Adică sub jumătatea Becleanului ca medie zilnică, raportat la o populație de 7 ori mai mare...

 

Adauga comentariu